Pre-Engagement

Thursday, November 25, 2010

hmmm....aku nk tunang this coming 25th of December...insyaAllah...segala preparation aku da dan tgh bt...wahhhh...sgt penat even br nk tunang...blm lg kawin...

thank you to all my fren who help in this preparation especially to najwa, ili, paie, biha, adik aku kinah dan am...hehehe..diaorg la aku da susahkn dgn sesuka hati utk teman aku beli brg ape sume...sian diaorg...thank you darlings...love u all always...

hantaran aku kaler biru, hitam dan putih...aku nk htr 7 hantaran sbb reza kata dia nk htr 5 hantaran...mula2 nk kaler tema hantaran hitam & putih...tp bila tgk org2 lain yg bt hitam & putih, the outcome of the hantaran nampak mcm pucat je...x naik kaler dia...so, aku decide utk tmbh kaler biru berpadanan dgn baju tunang aku yg mempunyai kaler yg sama...luckily, my mom puas hati dgn hantaran...then for the sirih junjung...(junjungla sirih tu)...hehehe..my mom nk bt sndr...then aku beli brg je la...hehehe...


move to goodies bag preparation at kampung...my mom sgtla excited...smp da beli sume goodies py py termasuk la coklat la ape la...mgkn mak da lama x kenduri kendara kot...last time was my sister wedding..i think about 3 to 4 years ago...so, mood tu da hilang kejap..skrg ada blk...hahaha...

then smlm, aku cr kain utk baju akad nikah...reza nk kaler putih atau light grey je dia kata...then aku mencari peneman utk teman aku g pilih kain sbb aku sgtla x pandai dlm bab memilih ni sbnrnya...kolot skit aku ni...hehehe...akhirnya, mohd khairul amri a.k.a am....yg dpt teman aku....am siap gaduh yg anak tauke jakel tu...smp aku jd panik...knp am blh mara mcm tu sbb aku x penah tgk am mara sbnrnya...hehehe...tp bagus sgt bawa am...am sgt pandai memilih...knp x bw reza..???..hehe...sbb nk surprise kt reza...hehehe...surprise ke nnt..???...hmmm...xth la...hehehe

so, yg tggl hanyalah nk beli tudung utk baju tunang dan vel sj...so, yg tu xth la bila nk g beli...kene tggu gaji la plak...smlm beli baju da sengkek...kene jimat2...hahaha...




1 comments:

aLynNzAmri said...

Alynn Zamri Likes This