Cinta perlu romantik ke..???

Sunday, November 21, 2010

Cinta...???...Romantik...???...

Yg mane satu yg penting...hmmm...sesetgh wanita suka lelaki yg romantik...sesetghnya tidak...jika seorg wanita yg berjiwa romantik, bila terlihat seorg lelaki membukakn pintu kereta utk girlfren @ isteri @ ibu...dia akn merasakn sgt bertuah utk memiliki lelaki itu...bila tgk tu blh kata tak berpijak di bumi yg nyata la kn...hehehe...tp bg sesetgh wanita yg tak berjiwa romantik, akn merasakn lelaki tu sgt jiwang karat...hahaha...betul x? penah rasa x mcm ni?...hehehe

Romantik ni perlu ke setiap masa atau pd waktu tertentu je...hmmm...bg aku waktu tertentu je kot...baru la manis sebuah hubungan tu...hmmm..tp ianya bergantung pd individu yg mengalami...tp cinta perlu setiap masa...br kukuh sebuah hubungan tu kn...betul x?...hehehe
Kenapa aku tulis entry ni..??..hmmm...pengaruh novel yg aku baca kot...hahaha...jiwa aku bagai dibeterbangan di awan bila baca tentang cinta...kisah2 yg romantik ni...hahaha...ni salah satu kata2 yg aku dpt dr novel yg aku baca...yg aku rasa penuh dgn makna cinta dan romantik...tajuk novel ni hanya kau kusayang, karya Cahaya Izzati....

"Bahagia yang sudah lama tersirat ini,
Akhirnya mampu untuk aku rasai manisnya,
Walaupun sembilu semalam menikam diri,
Tapi selagi ada kau disisiku,
Pasti aku akan bahagia,
Selagi senandung itu miliku,
Akan kukotakan janjiku untuk menemanimu,
Selagi kau cintakan aku
Pasti aku setia meniti hari mendatang,
Bersamamu sang pencinta yang setia.."

semoga anda sume dapat rasa ape itu cinta....hehehe



0 comments: