Sungai Petani Reception on 9th of June 2011

Friday, June 24, 2011

Assalamualaikum semua
Sekarang aku nak update gamgar dan cerita semasa majlis menyambut menantu di Sungai Petani, Kedah. Majlis diadakan pada hari khamis 9 Jun 2011. Pada hari tu, pukul 10 pagi aku da gerak ke kedai mak andam untuk makeup. Tengoklah hasilnya, sangat memuaskan hati aku. Alhamdulillah. Berbaloi-baloi. Hehehe. Kat Kedah punya majlis takde warna tema, so suamiku a.k.a reeza :) telah memilih warna kelabu untuk pakaian pengantin kami. Rombongan pengantin sampai kat rumah pengantin lelaki pada pukul 1 petang. Alhamdulillah tetamu yang hadir memeriahkan majlis pun ramai. Terima kasih kepada semua tetamu. Semoga Allah merahmati anda semua. InsyaAllah. So, ni ada beberapa gambar untuk tatapan kawan-kawan semua. ENJOY...!!!







Ni family aku yang ikut rombongan menyambut tetamu di Sungai Petani. Mak aku yang pakai jubah pink berdiri sebelah aku tu.


Ni pula, family sebelah reeza, mama yang pakai tudung pink berdiri sebelah reeza tu.








Ni kat sawah padi ntah siapa punya, kita orang main redah je nak amik gambar. Terima kasih tuan tanah. :)








Ni kat dalam bilik pengantin. Background hijau memang sangat best.


Yang ni gambar yang paling aku suka. So nice. Macam terasa diriku begitu cantik. Hahaha.

Apa-apa pun terima kasih kepada semua yang menyokong aku. Hahaha. Macam Akademi Fantasia pula. Seronok kahwin ni. Jadi, for single out there, silalah kahwin. Hehehe. Bye.




0 comments: