My Wedding : 3rd & 4th of June 2011

Monday, June 20, 2011

Pada 3 Jun 2011 pukul 4 petang terjadinya satu kisah romantik di sebuah kampung dimana seorang gadis yang cantik rupawan telah dikahwinkan dengan jejaka idamannya...hehehe...geli je kan...aku kahawin pada tarikh tu...syukur Alhamdulillah...aku selamat dinikahkan dengan reeza...abg long aku yang nikahkan...ambil tanggungjawab arwah papa yang selama ni papa yang kahwinkan semua anak perempuannya...tak pernah lagi papa hand over ke wali hakim...Alhamdulillah

Gambar kat bawah ni masa reeza tengah akad nikah...yang jadi saksi masa ni abg nuar (suami sepupu aku) dan ayah de jantan (pakcik aku)...terima kasih...semoga ALLAH merahmati anda semua..InsyaAllah

 


Lepas majlis akad nikah, Kak Shati dan Abg Rizal nak ambil gambar aku dengan reeza...so ni gambar yang kitaorg sempat ambil dan upload kt blog ni...hehehe...aku sangat suka dengan hasil karya akak dan abg ipar aku ni...sangatlah cantik...terima kasih semua...i love you both...

 






Gambar kat bawah ni gambar kat tepi tingkap dalam bilik aku..hehehe...terasa diriku cantik padahal takde makna nak cantik sangat pun...hehehe




Yang kat bawah ni da gambar outdoor da...g ambil gambar kat tasik temerloh...yang ni masa lepas majlis bersanding hari sabtu 4 Jun 2011...majlis mula pukul 12 sampai 4 petang...Alhamdulillah...tetamu yang hadir memeriahkan majlis memuaskan..terima kasih kepada semua...hehehe




 Yang ni gambar lepas akad nikah...campur2 blog aku ni...tak teratur langsung...hehehe



  
Gambar kat bawah ni paling aku suka...gaya pose ni aku tiru dalam majalah..nampak cantik masa aku tengok majalah tu..hehehe...nak la try...skali OK...so, yang ni pun aku nk frame juga...hehehe


  
Reeza masa ni sangat la handsome...macam macho je bergambar berpeluk tubuh ni...hehehe...I Love You So Much Abang 




So, ni beberapa gambar masa majlis sebelah perempuan...nanti aku upload majlis dekat Sg. Petani Kedah pulak..hehehe

Harap korang ENJOY...!!!

0 comments: