Baru Dpt Update :)

Tuesday, September 14, 2010

Setelah beberapa hari raya baru aku dpt update blog aku...sgtla sibuk..seperti biasa raya pertama aku slalunya blk kmpg atuk aku even atuk aku da xde..aku akn g rmh makcik2 dan pakcik2 aku..

pagi raya pertama lepas blk semayang raya...abg ipar aku nama dia abg rizal...photographer profesional dlm family even dia sebenarnya seorg cikgu...ktorg pn ape lg...giler sakan la amik gmbr...dibantu oleh kakak aku sendiri...hehehe...gambar ni mmg havoc la skit...aku pn mcm x caye je la gmbr ni blh jd mcm ni...hahaha


ni la gmbrnya...da la makeup selekeh...sbb camera jd ok skit..tp kene kutuk jgk la sbb sgt x cantik kn tp perasan cantik...hahaha...


raya kali ni bag2 n kakak2 aku sume beraya kt temerloh kecuali abg kau yg no.2...1st yg blk, aku ngn adik aku la...lepas tu kakak aku kt terengganu tu yg blk...haneenullah sgtla comel...da umur 3 bulan...rambut panjang giler...sehari sblm aku, aku potong rambut dia...hehe...bertambah la comel..sbb nmpk lg tembam




ni gmbr rambut haneen blm potong lg...hehe..panjang kn..da la tegak je...hehe




ni gmbr haneen lepas potong rambut...hehe...ni lepas aku potong rambut dia guna mesin...mula2 gun gunting tp sgt lmbt dan rambut dia pnjg...so nnt lama2 dia mara plak org dok main kepala dia..hehehe...terserlah kegemukkan dia bila da potong rambut ni...hehehe...comel comel comel...

1 lg berita baik adalah..aku dapat ank buah yg ke-18 pada hr rabu 8/9/10..2 hari sblm raya...baby boy seberat 3.60 kg...nama dia AISY IRFAN...sgt comel...hehehe...ni gmbr dia...




hehe...best ada ank buah ramai2 tp x best bila sume buat bising..mmg nk tdo pn x dpt la...plg penat bila nk masak...sbb kene msk byk..mcm kenduri...hehe...tp best...pengalaman manis yg sgt best...mcm2 ragam ngn bdk2 even sometime blh bt kita geram...hehehe


ms raya pertama x sempat nk amik gmbr byk2...hehe..x semapt nk amik gmbr kuih raya...hehe..kuih raya tahun ni sume beli...xde masa nk bt...sgtla sibuk dgn benda2 lain..mmg x sempat la nk bt...


ape2 pn raya kali ni mmg best..alhamdulillah...even arwah papa da xde, tetap meriah...lepas solat jumaat, ktorg g kubur papa utk tahlil...ank buah aku yg sulung... aqeel al-munzir nama dia...umur 15 tahun...dia yg mengetuai tahlil..alhamdulillah...


semoga raya2 akn dtg lebih meriah dan lebih berkat utk keluarga aku...insyaAllah...

2 comments:

aLynNzAmri said...

ebah.....cantik di pagi raya....anak buah ebah boy lagi ekh...nmpknyer kena tggu ebah jela..hehehehe

Ebah Mohamad said...

da blh bt team bola sepak ank buah laki ibah ni..siap ada simpanan lg..hehehe..