24th September

Friday, September 24, 2010

Tarikh yang sentiasa terpahat dalam kotak memori aku sejak aku tahu dan kenal akan tarikh ini...tarikh ini merupakan tarikh lahir kepada seseorang yang sangat aku hormati, kagumi, sayangi dan rindui selama aku hidup di atas bumi Allah ini...tarikh lahir arwah papa...hari ni 24hb september 2010...hari ulang tahun papa yang ke-63 sekiranya papa masih ada...tarikh ni juga sama dengan tarihk lahir sahabat karib aku, Najwa Hani...Selamat Hari Jadi Papa...

Papa...Papa...Papa

Ape aku blh citer pasal papa...hmmm...mcm2 sbnrnya...papa la penyeri family aku...suka bt lawak...suka masak...aku byk blaja msk pn dr papa...hehe...papa sorg yg sensitif...even x byk ckp tp klu bab menangis, mesti papa dl dr mak...hehehe...mmg sensitif la...yg ni, aku gen mak aku skit...payah jgk nk nangis...hehe...budget bagus je...try test tgk...hehehe....

papa suka kacau anak2 dia...ada 1 hr tu, ada katak masuk kt dlm blik air...lepas tu adik aku da jerit2...ms tu kak ida aku ada blk...akak tu mmg geli giler ngn katak...papa dgn baik hatinya...amik katak tu nk g bg kt kak ida...ape lg...menjerit plus lari x cukup tanah la kan...mak aku bising la ape lg...sengaja nk kacau...padahal ms tu kak ida da ada ank 2 org kot...hehehe...geli hati je masa tu...

papa paling pantang kitaorg gaduh adik beradik...tu mmg perkara yg papa slalu larang...tp tu la perkara yg kitaorg suka buat...hehe...anak yg degil...papa slalu bg nasihat kt ktorg...papa mmg nk anak2 dia sume berjaya...sape yg xnk anak x berjaya kn...alhamdulillah...

sbg sorg anak, aku sentiasa doakn papa...semoga roh papa sentiasa dicucuri rahmat dan semoga Allah tempatkan papa di kalangan para solihin...insyaAllah....



ni rasanya gambar last aku ngn papa...masa convo degree aku kt uitm shah alam...masa ni papa x sihat sgt tp nk jgk g convo aku...alhamdulilah dpt jgk papa g masa ni...memori yg x mungkin dilupakan...i love u papa

0 comments: