AISY IRFAN....The 18th Members

Thursday, September 23, 2010

AISY IRFAN

Warga keluarga Haji Mohamad yg ke-18 sebagai seorg cucu dan anak buah

Anak buah lelaki yang ke-13

Lengkap sudah pasukan bola sepak dalam keluarga aku

Siap pemain simpanan lagi

Boleh buat acara futsal masa family day nanti

Even da ada entri yg hari raya sebelum ni pasal Irfan tp saje je aku nk kenalkan sekali lagi

Bayi lelaki yg dilahirkn pada pukul 630 ptg bertarikh kan 8/9/10 seberat 3.60kg ini selamat dilahirkan di hospital kuantan secara normal

Bayi ni la yg dinanti-nantikan semua org

Nampak je kecik, tp bila nangis...mak ai...sebatu suara dia boleh dgr

Hebat anak buah aku yg sorg ni

Semoa kehadiaran ahli baru dalam keluarga memeriahkan lagi keluarga aku dan merapatkan lagi hubungan aku sekeluarga.

Lepas ni mmg kene bt family day la, semakin bertambah ahli keluarga ni :)







ni la gambar-gambar yang sempat aku amik sepanjang dia ada kt kampung raya lepas.

lepas ni jumpa mesti dia da gemok...hehehe...


0 comments: