Berbuka @ Kelab Golf Perkhidmatan Awam

Saturday, August 28, 2010

Salam Ramadhan buat kawan2 sume...:)

Smlm tangal 27hb Ogos 2010, ex-clasmate degree aku bt majlis berbuka beramai-ramai...tp xla ramai n...7 org je yg available kn dtg smlm...kira ok la...adalah jgk yg nk dtg...hehe...kitaorg g mkn kt Kelab Golf Perkhidmatan Awam, Bukit Damansara, PJ...smlm yg dtg hnyalah aku, liza, nadiah, ja'a, halim, zaidi ngn tam...mula reza nk ikut skali, tp dia demam plak...sian kt reza nk kene tgu lama2...so, reza decide xnk g...byran yg dikenakn smlm rm52.80 seorg...hehe..mahal tp berbaloi...mkn buffet...sume aku rasa...sedap la...xde menu yg ntah ape2 la...so far puas hati la mkn kt situ...ada peluang dan rezeki blh lg la g buka kt situ tahun depan...hehe...tahun ni x blh da...pokai la beb...hehe...

ni menu pertama aku...nasi + udang sambal petai + kerabu pucuk paku dan kcg botol + paru berlada...sedap jgk...tp x blh mkn byk...nnt x blh mkn benda lain...hehehe

ni plak menu pertama zaidi...amik byk lps tu x hbs...aku ngn tam tlg hbskn...tu la zaidi, lain kali amik byk2 lg...jgn tamak bln2 puasa ni...mkn ikut kadar jgn ikut nafsu...hehehe

ni liza yg amik...beraneka kek dia amik...sedap2 kek ni...aku mkn brp ntah...5 kot...hehe...mane x gemok...mkn main hentam je kn...lepas kene exercise la ibah...(azam lepas raya)...hahahha

ni liza ngn nadiah...bila mkn terus senyap...hehe...bab pose depan camera mmg hebat...pantang ada camera...gmbr diaorg je la...ni pn camera aku je..nadiah lupa bw camera..klu dia bw camera dia..xth la brp byk gmbr lg..hehehe..

gmbr dr kiri: tam, ja'a, halim....jaguh mkn...hbs 1 mknan, amik lg...mcm2 diaorg rasa...ni br betul mkn buffet...rasa skit2...br dpt mkn mcm2 mknan kn...hehehe....

ni zaidi ngn tam...besfren forever ni...mcm2 benda la nk sama...sahabat sejati...patut dicontohi la...hehe...

ni je la hadirin yg ada smlm...hehehe...7 org...yg masih setia dgn semangat sekelas...hehehe...lps ni ada event lg, hrp kwn2 yg lain blh join jgk...hehehe...kami masih dlm proses merancang utk bt event yg lg best...hehehe

bila tgk ais kacang ni..teringat kt tam...hehehe..tam kata klu ais kacang bt sndr x sedap...nk kene org yg jaga kt situ btkn, tam kata br sedap...hehehe...confius aku...sama je kot..bt sndr lg best, blh isi benda2 yg kita suka je..klu org tu btkn, nnt dia letak benda yg kita x suka...hehehe...

ni dia tag nama atas meja yg kitaorg booked...hehehe..nama aku tu...hehehe...mcm bagus je kn...ni la bukti kitaorg da penah mkn kt sana...kpd yg x dpt g...rugi la korg x join...sgtla berbaloi...mcm iklan celcom tu...berbaloi-baloi...hehehe

byk lg gmbr sbnrnya tp x larat nk upload sume kt sini kn...hehe...so ni la diatr gmbr yg sempat aku amik...x byk sgtla sbb sibuk nk mkn...hehehe...

harap dpt lg bt event yg mcm ni dan yg lebih best dr ni...semoga persahabatan kita semasa blaja degree dl x t'putus begitu shj...kita akn cuba dr ms ke semasa utk maintain perhbgan kita ini...insyaAllah....semoga berjumpa lg....

Adios Amigos.....Sayonara....hahahaha

1 comments:

nadiah said...

Menarik!! Next year boleh buat lagi. Thanks ebah sebab uruskan semuanya. :)