15 Ramadhan Yang Pertama :)

Wednesday, August 25, 2010

hr ni 15 ramadhan...da 15 hari kita berpuasa...alhamdulillah...
semoga ramadhan kali ini m'bawa keberkatan kpd kita semua, insyaAllah...

hr ni aku sakit perut yg amat...
6 kali g toilet...adeh...
skrg tgh xde energy...haus + lapa...
tuhan je yg tahu...
keje aku hr ni kt ofis, tgk jam je...
lmbt lg pkl 5 tu...adeh...hehe
mcm bdk darjah 1...
mgkn ini dugaan aku utk hr yg ke-15 ni...
sabar ibah...sabar...ada hikmahnya...

ramadhan tahun ni jgk..
aku bakal menjadi aunty bt kali ke-18...hehe
kakak aku skrg ni tgh tggu masa je nk bersalin..
kata doktor baby girl, insyaAllah...
bertambah koleksi anak buah aku...hehe
esok birthday kakak aku yg nk bersalin ni...
btnya baby dia klr sama date ngn birthday dia...
wah...bestnya...anak ibu la tu nnt..hehe

insyaAllah raya ni, akn ada baby kecik la kt kampung...
seronoknya dpt main ngn baby...hehehe

aku da amik cuti raya, da approved da pn...hehehe...
semggu aku bercuti...hebat...bagus...

mane la bos aku ni...dr pg hilang g mane...
bosan ni...nk keje...tgkla da merepek kt blog ni ha...
sambil merepek, sambil dgr lagu raya...
syok jgk kn...hehehehe...

selamat hari raya aidilfitri mulia
ampun maaf dipinta
mensuci hening dosa
setahun menghilang skrg menjelang
hari yg bahagia
selamat hari raya...

hehehe...tata...

4 comments:

Lidahkukelu said...

kita serupa..nasib kita serupa...

bos paie pon slalu ilang..dh la skrg bilik die jauh..lg la x prasan die ilang

aLynNzAmri said...

wahhh...anak buah baru..besnyer..lagi2 girl...mesti comel mcm aeen...hehehe....

Ebah Mohamad said...

owh...itu kita xth comel ke x..genetik lain ni...hehehe...genetik org kelantan...hehehe

aLynNzAmri said...

mesti lagi come....putih2 belaka nnt tuh....hehehe