Iftar @ Grand Season Hotel

Wednesday, August 24, 2011

On 20th August...aku dan reza da plan nk buka puasa kat Grand Season Hotel Kuala Lumpur...hehehe...bukan guna duit sendiri ye...x mampu nak guna duit sendiri...sorg rm80 ye...tidak ada makna disitu...lebih baik pakai duit tu beli baju raya ye...hehehe...tapi aku dpt voucher free...sbb aku g seminar on 10th & 11th august...so, they provide lunch but for muslim...they give dinner vouchers...2 days seminar got 2 vouchers...so, aku pn plan nk bw suamiku tersyg la kn...merasa sekali mkn kt hotel...hehehe...sila tgk reservation name aku ye...penat da eja nama sendiri masa call tu...but still they put it wrong...selalu je mcm tu...sabor je la aku...hehehe...kenangan sume ni...hehehe



my name tag on the table...hehehehe....bt aku gelak je tgk nama aku jd mcm ni


hahaha...ni salad....konon appertizer la...mcm mat salleh...buka puasa ngn salad...hahahaha


yg ni my favourite...kambing golek...hahaha...sedap..yum yum...teruja kejap masa makan


air lai chi kang


nasi + fish fillet sweet & sour + kupang + sayur + black mushroom + sotong...melampau kan...??? astaghfirullah...bw syaitoooonnnn ke ms tu ibah oiiii......


another my fav...laksa penang...okla...sedap jgk...tp x original...x suka diaorg bt guna nenas...nak asam keping ok..barulah original....hehehe...complain plak...da la mkn free...ceh...hehehe


my lovely hubby...talking to the phone with his mom when i took this picture...hehehe

best la...tp sekali ni je la...blm kaya nk buka puasa kt tmpt mahal2...hahaha

alang2 da kt jalan pahang kan...kononnya berhasrat la nk g jalan tar di malam hari kan...klr dr grand season...skali jem teruk...smp la jalan tar sana...cari2 parking smp sejam2...last balik je...kecewa betul...huhuhu...ramai manusia KL selangor ni shopping waktu malam kt jalan tar...mgkn x panas dan blh minum air...masalahnya siang2 pn jem teruk...sabor je la aku...xth mana lg nk g shopping...xkn nk g shopping tmpt mahal...kurg wang la nnt...hahaha...xpe..mgkn xde rezeki nk g jalan tar...atau akn jd terlampau boros sbb brg murah2...hahahaha

jadinya...ktorg balik rmh je la...tgk tv...hehehe...so, smp disini shj cerita saya...kita akn bertemu lg di lain hari..sekian terima kasih...hehe



0 comments: