Berbuka @ Flaming Steamboat Sunway

Friday, August 19, 2011

Pada tarikh 12hb Ogos 2011...aku dgn kwn2 ofis MGJV plan utk berbuka kat Flaming Steamboat Sunway...nice place nice food...rm26.90++ per person...aku bg3.5 bintang dari 5 bintang...hehehe..but for budget buffet...flaming steamboat mmg the best choice i can recommend to you...hehehe...so, seperti biasa...enjoy the pictures taken by my fren ili....hehehe...



gambar kat atas ni sotong...seaweed...mushroom...hehe...ni am yg amik lauk ni..aku ngn ili duduk je tggu kt meja...mmg 1st class service dr am dan yg lain...hahahaha



yg ni seafood la...fish ball la...prawn la..sotong la...mcm2 la...sedap sedap



ni kalau x kenal apa ni tak tahu la kan...hehehe...



noodle hijau...hmmm...vege noodle kot...ntah aku tak tahu nama apa...hitam tu seaweed rasanya...ni am jugak yg amik...hahaha


yg ni mothi yg amik...semosa n popia...this one very nice...hehe



ni bukan makanan...ni aku dgn nadiah....hehehe...cantik kan kita orang...da tahu da...tak payah puji lebih2 ye...terima kasih



ni gambar makanan tadi



ni kepah la...kupang la...macam2...aku makan aje



ni aku yang rajin...masak sume makanan tu utk kawan2...bagus betul...



yg ni artis in the house...faezah...hehehe




gambar am, ili, nadiah, faezah dan anis


so....kitaorang book tempat ni dari pukul 7 smp 9 mlm...tp ktorg dok kt situ smp pkl 10...bt mcm rmh sendiri ye...terima kasih flaming utk makanan yg best...sila cuba bg yg blm mencuba...hehehe



1 comments:

aLynNzAmri said...

cantik pulak ili tgk gamba2 nie.. hahaha.. *puji diri sendri..xleh blah~~