20 Weeks Pregnancy and My Life

Monday, February 27, 2012

hai kawan2...bertemu kembali kita...hehehe...da lama la x update blog kn...hmmm...xde citer sensasi ke...xde masa...???...hahaha...budget busy sgt la kan...

hmmm...my life completely different a bit sejak pregnant ni...easily to get tired, sleepy and craving to eat a lot of thing...hahaha...badan pn da mcm kene pam2 kan...hehehe..lps bersalin kene pantang secara hebat nmpknya...hehehe...insyaAllah...


during my 19 weeks pregnancy or almost 5 months pregnancy...doctor kata kemungkinan...insyaAllah...baby aku BOY...alhamdulillah...x kisah boy ke girl...aku syukur sgt2 Allah kurniakan aku zuriat bersama suami tercinta dan tersayang ni...hehehe...but bad news is, uri aku kt bawah...which is doktor kata if 7 months pregnancy, if uri tu stil kt bawah...possibility aku nk bersalin normal tu kurang...tp doktor kata, pergerakkan baby blhbt uri tu nnt naik atas balik...insyaAllah...moga2 sumenya akan selamat...


last 2 weeks...aku dikejutkan pula ngn berita...di mana reza dpt posting lecturing dia kt seri iskandar, perak...hmmm...mcm sedih jgk...aku xth smd nk ikut ke sana atau dok berjauhan dgn reza...mcm x blh je nk dok jauh ngn reza...hopefully Allah mudahkan urusan ktorg...utk bt keputusan yg terbaik...1st of may reza da kene daftar kat sana...huhuhu...2 bulan terakhir pregnancy, mgkn aku akn berjauhan dgn reza...huhuhu...sedih sedih sedih...hehehehe...tp xpe...mgkn ada hikmah sume ni berlaku kn...

InsyaAllah...yg baik2 tu sumenya dtg dr ALLAH...bersangka baik dgn Allah adalah yg terbaik dr terus mengeluh akn nasib sndr sdgkn takdir tu Allah yg tentukn..bkn kita yg tentukan...hehehe..


0 comments: