Mentua Vs Menantu

Saturday, February 5, 2011

Pada 3hb Feb hingga 5hb Feb..aku habiskan masa cuti aku kt rumah mak reza di Sungai Petani, Kedah..perasaan aku semasa bertolak dari Shah Alam sgtlah scary..takut nk jumpa dgn bakal mak mentua..hehe..poyo je kn...ni la first time aku akn jejakkan kaki ke sana setelah lebih dr 5 tahun aku mengenali reza..pengalaman yg kira best jgk la...hehehe...


Boleh dikatakn aku agak kekok la utk melakukn aktiviti kt rumah mak reza..serba salah skit..biasalah tu x biasa lg dgn keadaan kt rumah tu..tolong mak reza masak...hehehe...kene la tegur 2 3 perkara jgk...salah buat...x ikut specification mak reza...hehehe...biasalah tu first time...harap x jadi lg lepas ni...insyaAllah...xde manusia yg sempurna..jadi aku akui teguran mak reza..amik sbg pengajaran kemudian hari...hehehe...


Harapan aku...nk jadi isteri solehah utk reza...nk jadi anak yg solehah utk mak aku...nk jadi menantu yg baik utk mak mentua aku...insyaAllah...marilah sama2 doakn aku ye...hehehe

 

0 comments: